JULKAISUVAPAA 31.5.2021 KLO 10

UK-Muovi on nyt Inora

Perheyrityksemme seuraavaa lukua kirjoitetaan jatkossa uuden nimen alla. UK-Muovi Oy:n nimi on 1.6.2021 alkaen Inora Oy.

– Meidät tunnetaan tarpeellisten ja kestävien tuotteiden valmistajana ja tätä mielikuvaa haluamme edelleen vahvistaa. Lisäksi panostamme sopimusvalmistukseen, jossa tarjoamme kumppaneiden käyttöön innovatiivisen valmistusosaamisemme sekä monipuolisen materiaalituntemuksemme, toimitusjohtaja Matti Aronen kertoo nimenmuutoksen taustoista.

Inora-nimi ja sen tunnus viestivät innovatiivisuutta, inhimillisyyttä, rohkeutta ja ammattitaitoa sekä pyrkimystämme vastuulliseen valmistukseen, tuotteiden tarpeellisuuteen, käytettävyyteen ja kestävyyteen. Emme tee turhaa, vaan tarpeeseen, kestävästi ja kasvollisesti kotimaisessa perheyrityksessä.

Nimenmuutos on jatkumoa meillä jo aiemmin alkaneelle määrätietoiselle kehitystyölle. Alkukeväästä lanseerasimme uudet ekologiset ja vähähiiliset Luonto- ja Kierto-tuotteet, joiden käyttöä vahvistamme toiminnassamme edelleen. Toukokuussa julkaisimme ensimmäisen designtuotteemme Heija-keinutuolin.

Nimenmuutos näkyy tuotevalikoimassamme pakkausten ja tuotenimien uudistumisena kesän 2021 aikana. Puhelinnumeromme, y-tunnuksemme, osoite- ja laskutustietomme sekä omistuspohjamme pysyvät ennallaan. Myös uusi verkkosivustomme täydentyy kesän aikana.

www.inora.fi

Toimitusjohtaja Matti Aronen

p. 040 834 8830

Inora Oy on lähes 60-vuotias perheyritys Iisalmesta. Valikoimaamme kuuluvat kestävät, tarpeelliset ja elämää sujuvoittavat rakentamisen, pakkaamisen ja asumisen tuotteet niin kuluttajille kuin ammattilaiskäyttöön. Meiltä saat myös monipuoliset sopimusvalmistuspalvelut.